Veldhoven, 12 maart 2019
Ben jij altijd bewust bezig met service en kwaliteit? Heb jij oog voor detail en een goed geheugen? Dan ben je wellicht voor ons de ideale Mystery Guest bezoeker!
Met onze Mystery Guest bezoeken en de daaruit voortvloeiende rapportages helpen wij professionele frituurbedrijven bij het verbeteren van hun dienstverlening. Met deze bezoeken brengen we ook de mate van klanttevredenheid structureel in beeld bij bedrijven die het ‘Goed Gefrituurd Keurmerk’ hebben of zich hiervoor aanmelden. Om aan de toenemende vraag naar deze dienst en het kwaliteitskeurmerk te kunnen blijven voldoen, zijn wij op zoek naar extra Mystery Guest bezoekers.
Je gaat in opdracht van ons naar een cafetaria, snackbar of ander frituurbedrijf en geeft het bezoek weer in een rapportage/vragenlijst die je online invult.
Profiel:
Aanbod:
Je komt niet bij ons in dienst en kan dus altijd zelf bepalen of je een onderzoek wel of niet wilt doen. Voor elk bezoek en rapportage ontvang je een vergoeding van 25 euro. Ook krijg je een vergoeding voor de geplaatste bestelling met een maximum van 20 euro per bezoek. Als je ZZP-er bent kun je natuurlijk een factuur sturen.
Is dit wat voor jou?
Laat het ons weten. Stuur een e-mail naar info@frituurcentrum.nl en vertel ons waarom jij voor de frituurbranche de ideale Mystery Guest bezoeker bent.
|
Aan de informatie op deze site kunnen geen rechten worden ontleend. Evenmin kan het Nederlands Frituurcentrum aansprakelijk worden gesteld voor onjuiste en/of onvolledige informatie welke wellicht op deze website zou voorkomen.
Alle informatie en gegevens van deze website mogen zonder onze nadrukkelijke schriftelijke toestemming niet worden vermenigvuldigd of gepubliceerd.