Veldhoven, 27 maart 2020
Vakvereniging ProFri roept consumenten om zijn/haar bezorg- en afhaalbestellingen rechtstreeks te bestellen bij zijn eigen cafetaria, snackbar of frituur om de hoek.
ProFri-directeur Frans van Rooij: “Als de consument rechtstreeks bestelt, dus zonder tussenkomst van derden zoals bezorgplatforms, help je ondernemers enorm om nog écht iets te verdienen. Bestelwijzen anders dan telefonisch of de eigen bestelpagina brengen immers hoge provisiekosten met zich mee. Bovendien heeft de klant zelf indirect ook profijt als hij rechtstreeks bestelt: het geld blijft in zijn eigen dorp of stad; er vloeit niets weg uit de gemeenschap.”
|
Aan de informatie op deze site kunnen geen rechten worden ontleend. Evenmin kan het Nederlands Frituurcentrum aansprakelijk worden gesteld voor onjuiste en/of onvolledige informatie welke wellicht op deze website zou voorkomen.
Alle informatie en gegevens van deze website mogen zonder onze nadrukkelijke schriftelijke toestemming niet worden vermenigvuldigd of gepubliceerd.